BBot - The best bot of the world

Full Version: Pomocy
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Może mi ktos wytłumaczyc krok po kroku jak ustawic otwieranie drzwi?
bo juz mnie hu. strzela przy tym.
Robie tAK:
robie wpa poprzez learnpodchodze do drzwi i daje map tool tam ustawiam oczywiscie:
7042
0
32027
31444
6
i ide dalej robic wpa. i gdy koncze to nie przechodzi przez drzwi próbowałem juz robić map tool w drzwiach,przed drzwiami z drógiej strony drzwi,przez macro i nic kompletnie nie działa mi to.
Fixed pointa przed drzwiami dodawałeś?

Spróbuj przez macro: Map.Use(X, Y, Z, 4, 1)
jakie to drzwi ? lvlowe czy zwykle? wrzuc fragment z bbota.
(02-10-2013, 04:30 PM)Kajtek Wrote: [ -> ]jakie to drzwi ? lvlowe czy zwykle? wrzuc fragment z bbota.

Jestem troche zielony w tym bocie.
Sa to zwykłe drzwi. nie mam pojęcie jak to zrobic.
robiłem już wszystko i nic;/
(02-10-2013, 04:30 PM)Kajtek Wrote: [ -> ]jakie to drzwi ? lvlowe czy zwykle? wrzuc fragment z bbota.
fragment? czyli to?
MapTool (32348 32188 7:Target: 6252 Use: 0 Pos: 32348 32188 7)
dokładniej zrobiłem tak:
dałem learn,podszedłem do drzwi dałem fixedpoint nastepnie map tool tam wpisałem co ma być i poszedłem dalej. tego map toola zrobiłem przed drzwiami.
(inna pozycja drzwi niz podałem wyżej)
MapTool (32348 32188 7:Target: 6252 Use: 0 Pos: 32348 32188 7) maptool jest w drzwiach... zrob go od nowa. nie ogarniam co pozniej napisales lol xd
MapTool (32027 31444 6:Target: 7042 Use: 0 Pos: 32027 31444 6)

Zrobiłem już.Udało sie. żle robiłem to,trzeba było podac pozycje drzwi a ja robiłem przed drzwiami(wpisywałem pozycje przed drzwiami) lub w drzwiach map toola. Zrrobiłem przed drzwiami map toola ale wpisałem pozycje drzwi i działa.Ale ze mnie burak;p
Mam jeszcze pytanko,expie na ice with na camp i tam mozna kogos na wierzy zamknąć. Jak zrobić żebyjak ktos mnie tam trapnie żeby poprostu otworzył drzwi i dalej expił?
odświeżam