Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tibia 9.83 a aktualna wersja bota.
#1
Witam serdecznie,
Dzisiaj zauwazylem ze wyszla nowa wersja tibii 9.83.
Czy bot dziala na aktualna wersje tibii czy trzeba czekac na jakas jego nowa wersje? Da rade bocic na bbot na 9.82 czy lepiej poczekacSmile?
dziekuje za odpowiedzi podrawiam
#2
A nie latwiej, wygodniej i szybciej sprawdzic samemu czy da sie bota w ogole wlaczyc pod obecna wersje Tibii? Sprobuj a sam sobie odpowiesz na swoje pytania.
#3
W moim przypadku nie dziala ;/
#4
niestety nie dziala na nowej wersji tibi kiedy mozna sie spodziewac aktualizacji ?
#5
Tzn ja jestem nowy w sprawach z botami Big Grin nie wiem jak działa banowanie za uzywanie botow. Dlatego w obawie ze jak odpale z botem tibie to dostane bana wolałem spytać.
Ale sprawdzilem na innej postaci i faktycznie nie wykrywa tej wersji tibii. Smile
Nie chcialem wyjsc na leniwego, to zwykla obawaSmile
Ale dzikeuje za odpowiedzi w temacie, pozostalo nam czekac na nowa wersje bota. Ciekawe ile to potrwaSmile
#6
Wiecie co ?
Czasami zdaje mnie się że w tibie gra margines społeczny :/.
Patrząc na te inteligentne posty. Te Za**biste pytania, na które jest milion odpowiedzi w searchu ! Ba ! Nawet temat niżej czasem można znaleźć odpowiedź. Wiekszość takich laików, to są trashe... Zaśmiecacie forum, gdzie inni nie moga nawet wejsc i sprawdzić sensownych postów. Nawet jak im się uda wejść na forum, to i tak nie znajdą "sensownych odpowiedzi" Bo robicie tutaj taki sajgon, że się w głowie nie mieści.

Moderator za zaśmiecanie forum powinien banować całego bbota na 7 dni...
#7
i tak jest mniej osob niz wtedy, co az forum nie wyrabialo. Mega napisal, ze kwestia zrobienia update to 10 minut, ale sprawdzenie czy wszystko dziala potrwa od godziny do dwoch godzin.
#8