Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
[EK] Sea Serpent South Cave
Witam. To moj pierwszy skrypt. Tak jak w temacie Sea Serpenty dla knighta.
Nie daje info bo nie zwrocilem na to uwagi. Swoim knightem (190 lvl) puscilem na noc i zrobil calego taska Smile i wcyiagnalem jakies 100k~ na czysto Smile Daj rep+ jesli pobierasz.

Attached Files
.bbot   SEA SERPENT [EK] Mlody.bbot (Size: 8.01 KB / Downloads: 151)
A tak na oko? 130 EK dałby rade? 94/88 skile
it refills and go to the cave and all that BUT i guess you should take a look on the position of the macors onto the walker for example when he goes to the cave he executes the macro after he pass the plank to the water so the cavebot just stay there doing nothing and have to desactivate and activate the walker but i have to recognize
NICE SCRIPT REP+++
Mysle ze dasz rade i bedziesz mial tam niezly exp Smile tylko zaloz lepsze eq Tongue
How can I solve this problem of bot trap in the basement?
On the way back to the teleport refiler it crashes :T

Como eu posso resolver esse problema do trap do bot na cave?
Na volta para o refiler ele trava no teleport :T
[Image: sigpic323037_1.gif]
This script is very bugged..

I sell one script at Sea Serpent - South cave

Check my thread:
Sea Serpent - By Oscar

Kind regards Oscar
Please give me reputation if I helped you!

EK Project ~ By Oscar ツ
★Scripts By Oscar★
"This script is very bugged.."

Oscar ma rację , dlatego że na statku się zatrzumuje a jak nie ma potów to nie wraca do depo tylko leci dalej : ) więc skrypt do naprawy .
Mi wszystko latalo jak trzeba Smile Jak tylko bede mial chwile czasu zerkne i poprawie wszystkie bugi (jesli takowe sa) Smile
Smile 
(04-04-2013, 12:42 PM)mrciupi1 Wrote: Mi wszystko latalo jak trzeba Smile Jak tylko bede mial chwile czasu zerkne i poprawie wszystkie bugi (jesli takowe sa) Smile

Dziękuję za uwagę
Czekam tutaj, aby zmienić Cool
[Image: sigpic323037_1.gif]