Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BBot 37.0
#18
(06-09-2014, 02:50 AM)Marcellmalta Wrote:
(06-03-2014, 11:55 PM)Marcellmalta Wrote: MEGA I NEED YOUR HELP ! I WAS PAYING 30 DAYS BBOT IN ZAYPAY, BUT WHEN I CALL THEY STOLED 19 REAIS !

MEGA, hoje fui tentar pagar 30 dias de bbot ! contudo, a chamada pediu pra eu aguardar o processo, eu tinha 16 reais de saldo, meu saldo zerou e o voucher não apareceu na conta, nem nada... Estou desesperado, porque poxa vida, eu tentei reaver o saldo que furtaram, porque não foi esse o valor que dizia que iria cobrar aqui no BBOT... E agora ???

(06-03-2014, 11:55 PM)Marcellmalta Wrote: MEGA I NEED YOUR HELP ! I WAS PAYING 30 DAYS BBOT IN ZAYPAY, BUT WHEN I CALL THEY STOLED 19 REAIS !

MEGA, hoje fui tentar pagar 30 dias de bbot ! contudo, a chamada pediu pra eu aguardar o processo, eu tinha 16 reais de saldo, meu saldo zerou e o voucher não apareceu na conta, nem nada... Estou desesperado, porque poxa vida, eu tentei reaver o saldo que furtaram, porque não foi esse o valor que dizia que iria cobrar aqui no BBOT... E agora ???
MEGA I NEED YOUR HELP ! I WAS PAYING 30 DAYS BBOT IN ZAYPAY, BUT WHEN I CALL THEY STOLED 19 REAIS ! i am really sad MEGA about this ! i just need my premmium days ! i paid a lot of money ! 19 reais or 8 dollars...

MEGA, hoje fui tentar pagar 30 dias de bbot ! contudo, a chamada pediu pra eu aguardar o processo, eu tinha 16 reais de saldo, meu saldo zerou e o voucher não apareceu na conta, nem nada... Estou desesperado, porque poxa vida, eu tentei reaver o saldo que furtaram, porque não foi esse o valor que dizia que iria cobrar aqui no BBOT... E agora ???

You need a extract of your phone number, then you will need to contact [email protected] to proof it. I'm not the responsible for those problems, I just use ZayPay service.


Messages In This Thread
BBot 37.0 - by MegaNo0body - 05-27-2014, 09:42 AM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)