Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Invite Friend Extra days
#1
Espanol
yo e invitado a un amigo y no me an dado mis 18 dias extras que supuestamente me deberian dar solo me dan 6 premium points que los puedo cangear asta que tenga 100 o necesito ser premium para que me den los dias al momento de que invito a un amigo

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Inglish

I invited a friend and I no have given my 18 extra days in the BBot or need to be premium to give to me? only give me 6 premium point
#2
(02-13-2012, 11:10 PM)obelizk Wrote: Espanol
yo e invitado a un amigo y no me an dado mis 18 dias extras que supuestamente me deberian dar solo me dan 6 premium points que los puedo cangear asta que tenga 100 o necesito ser premium para que me den los dias al momento de que invito a un amigo

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Inglish

I invited a friend and I no have given my 18 extra days in the BBot or need to be premium to give to me? only give me 6 premium point

Tengo el mismo problema :/ y amigo jeje no es por molestar pero mejor traducelo tu ingles es muy malo.

English:
I have the same problem :S! a few days ago I invited some friends and I give them my referal link so they can register, but... I only got 6 PREMMIUM POINTS not 18 days as it says in the bot -.-


Can u solve our problem?


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)