Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie Laguna island
#1
Witam mam prośbe czy miał by ktoś chęci i czas zrobić skrypt na laguna island dla 30~~ EK. Bardzo go potrzebuje a jestem zielony w tworzeniu skryptów.
Z góry dziękuje
#2
Moge zrobic, aczkolwiek tylko Surface na jednej z wybranych przez Ciebie wysp + killer + looter. Nie da sie depositera zrobic, bo nie przechodzi przez zolwie niestety. Aczkolwiek na wiekszym lvl-u to nie przeszkadza, refila sie bota co 8-9 godzin.

Sam na zolwiach wybotowalem 120 eka od 0 na tym bocie + zarobilem 1.7kk + Full Set.
#3
(08-14-2012, 12:36 PM)matteq Wrote: Moge zrobic, aczkolwiek tylko Surface na jednej z wybranych przez Ciebie wysp + killer + looter. Nie da sie depositera zrobic, bo nie przechodzi przez zolwie niestety. Aczkolwiek na wiekszym lvl-u to nie przeszkadza, refila sie bota co 8-9 godzin.

Sam na zolwiach wybotowalem 120 eka od 0 na tym bocie + zarobilem 1.7kk + Full Set.

Da sie, dajesz Self.Move i lecisz, mowisz ze tak tam zajeb*scie?;d
#4
Nie mowie ze zajebiscie, ale na swiecie ktorym gram ludzi nie ma. Wiec bije sobie -1-2-3-4 + 1 wyspe -2-3, lacznie robie czasem nawet 60k/h no i tylko i wylacznie profit + skile. A to chyba podstawa dla mnie, expie tam tylko i wastuje stamine zeby skila nabic.
#5
a jaki tam mniej wiecej sprzecik i skille na -1 itd??
"Lepsze wrogiem dobrego..."
#6
jeżeli macie skrypt dla 30ek to możecie się podzielić Big Grin
dam reputa Smile
#7
(08-25-2012, 08:55 AM)BOus Wrote: jeżeli macie skrypt dla 30ek to możecie się podzielić Big Grin
dam reputa Smile

ja mam waypointy na -1 jeżeli chcesz to po 17-tej mogę Ci podesłać
"Lepsze wrogiem dobrego..."
#8
Zrobiłem na szybkiego ale działa 100%akf
robiłem 50knightem więc sprawdź czy nie padnie


Attached Files
.bbot   zolwie.bbot (Size: 11.16 KB / Downloads: 61)
#9
(08-27-2012, 10:36 AM)rozmarbass Wrote: Zrobiłem na szybkiego ale działa 100%akf
robiłem 50knightem więc sprawdź czy nie padnie